** نصب 5 هزار کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی حوضه دریاچه ارومیه
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: پنج هزار کنتور هوشمند در راستای احیای دریاچه ارومیه و مصرف بهینه آب بر روی چاه های کشاورزی حوضه این دریاچه در استان نصب شده است.

** فرماندار: جاده های تکاب- ایرانخواه و تکاب- دندی پس از سه روز بازگشایی شد
فرماندار شهرستان تکاب گفت: جاده های بین تکاب- ایرانخواه و تکاب - دندی که بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده این شهرستان پس از سه روز بازگشایی شد.

** اجرای 2.1 هزار طرح عمرانی و خدماتی توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا در آذربایجان غربی
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از سال 1392 شمسی تاکنون 2 هزار و 100 طرح کوچک و بزرگ عمرانی و خدماتی توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا در مناطق مختلف این استان اجرا شده است.

** 99 خانوار در شهرستان شوط از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بهره مند شدند
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوط گفت: 99 خانوار در این شهرستان از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در این شهرستان بهره مند شدند.

** معاون استاندار:
انهدام 28 شبکه قاچاق کالا در آذربایجان غربی / رسانه ها برای خرید کالای ایرانی فرهنگ سازی کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تمرکز این ستاد به مبارزه با شبکه های کلان قاچاق در استان گفت: 28 شبکه از ابتدای سال تاکنون در استان شناسایی و متلاشی شده است.

** تکمیل تجهیزات بخش زایمان بیمارستان مهاباد با صرف 2 میلیارد ریال هزینه
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: تاکنون برای تکمیل و راه اندازی 13 واحد تکنفره زایمان طبیعی بیمارستان امام خمینی(ره) حدود 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

** راه 64 روستا در هشت شهرستان آذربایجان غربی همچنان مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی 64 روستای استان همچنان مسدود است و اقدامات راهداری بدون وقفه در هشت شهرستان درگیر با این مشکل ادامه دارد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.