سردار عابدین خرم عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در خصوص خدمات سپاه در بخش عمران در سطح استان آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از کارهای سپاه محرومیت زدایی که اصلی ترین راهبرد این نیرو است بر این اساس طرح های عمرانی فراوانی در استان اجرا کرده است.
وی همچنین بیان کرد: حفظ منافع ملی باعث اقتدار ملی در عرصه های جهانی و بین المللی کشور می شود، نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای آموزه‌های اسلام و تأکید بر مؤلفه‌های فرهنگ و ارزش‌های اسلامی شکل گرفته و این موضوع ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نظام‌ها متفاوت کرده است.
سردار خرم ادامه داد: باید همه ما با هوشیاری مرزهای بصیرتی خود را تا عمق مکتب خود پیش برده و به منظور حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم، حفظ ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی باعث خواهد شد که نظام به اهداف والای خود دست پیدا کند.
وی افزود: سلطه ستیزی و مبارزه با آن در دنیا وجود نداشت ولی انقلاب اسلامی ایران این سلطه ستیزی را ایجاد کرد و خواب را از چشم استکبار زدود و بلوک شرق و غرب را از بین برد.
وی همچنین در خصوص اقتدار نظامی ایران گفت: ایران به عوامل بازدارنده مقابل دشمنان انقلاب در سطح کشور مجهز است و بالاتر از آن به ملت، ارزش ها و مبانی انقلاب تکیه دارد.
فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت: عامل قدرت ایران اسلامی ارزش و مبانی انقلاب است و ما باید همیشه وحدت کلمه و امنیت خود را به عنوان دستاورد بزرگ حفظ کنیم.
سردار خرم بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیروی خدمتگذار ملت بوده و هر روز توانمدی های خود، عشق و علاقه به مردم به عنوان هدف اصلی خود را پی گیری می کند.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سرچشمه انقلاب یاد کرد و گفت: سپاه پاسداران چشمه زلال انقلاب اسلامی است که سرشار از اندیشه پاک است.
جمال خسروی ادامه داد: سپاه پاسداران در نظام جمهوری اسلامی ایران منشاء عزت، سربلندی و معنویت گرایی است، سپاه مدرسه عشق ورزی محل شرافت، ایمان ،ایثار و جان فشانی است که همگی این ویژگی از امام راحل (ره) سرچشمه می گیرد.
امام جمعه شهرستان بوکان نیز در این مراسم گفت: سپاه رکن اصلی و سرچشمه زلال انقلاب است که برای احیای ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده بیان کرد: نیروهای سپاه از اشخاص پاک سیرتی هستند که با مردم رئوف و مهربان بوده و با دشمنان در ستیز و جنگ هستند.
همچنین در این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تجلیل و سرهنگ پاسدار طالب رحیمی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان بوکان معرفی شد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
3093/7510** خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.