سرهنگ حسین رمزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیق های لازم موفق شدند محل فعالیت متهم به فروش داروهای غیرمجاز و قاچاق را در این شهرستان شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه این میزان دارو را کشف و ضبط کنند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی تقریبی این داروها را یکصد میلیون ریال اعلام کردند، گفت: دراین رابطه یک نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: همچنین در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی سوخت قاچاق را در این شهرستان دپو کرده است، ماموران انتظامی با تحقیق های لازم موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل مقدار یکهزار و 600 لیتر سوخت قاچاق نفت سفید را کشف و ضبط کنند.
سرهنگ رمزی افزود: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بهمراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا در سایه جانفشانی عوامل انتظامی سالانه میلیاردها ریال انواع کالای قاچاق در این استان مرزی کشف و ضبط می شود تا تاثیر منفی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور روز به روز کم رنگ تر شود.
6009/ 3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.