مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سلماس گفت: شهروندان و مشترکین برق سلماس بیشتر از میانگین استانی برق مصرف میکنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفر سبزیکاری در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان غربی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تا پایان آذرماه سال 95 بیش از 61هزار و 700مشترک در شهرستان سلماس دارای نعمت برق هستند و تعداد هزار و 81 مشترک در 8 ماهه سال جاری به جمع مشترکین برق شهرستان اضافه شده اند.

سبزیکاری افزود: میانگین مصرف ماهانه هر مشترک برق در سطح استان 162 کیلووات ساعت بوده در حالیکه این مقدار در سلماس 200کیلووات ساعت است که این نشانگر مصرف بالای شهروندان سلماسی نسبت به متوسط استانی است و نیاز است در در راستای فرهنگسازی مصرف درست برق در شهرستان اقداماتی صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به متوسط مصرف بالای برق در سلماس،  متوسط زمان تجربه خاموشی هر مشترک در سلماس 1دقیقه و 10 ثانیه است که کمتر از میزان متوسط استانی است و نشانگر تعامل و تلاش قابل توجه مجموعه شرکت توزیع برق سلماس در تامین برق شهرستان است.

سبزیکاری با اشاره به بالابودن متوسط تلفات انرژی در سلماس نسبت به متوسط استانی، تصریح کرد: افزایش استفاده غیرمجاز از برق، دستکاری کنتور و سرقت برق از جمله عوامل اتلاف انرژی بالا در سلماس است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سلماس با اشاره به تحقق پست دوم برق سلماس در سال 96، خاطرنشان کرد: در تابستان سال گذشته که 80 درصد بار نامی تنها پست برق سلماس زیر بار  مصرفی قرار گرفت نگرانیها را در خصوص وقوع مشکل قطعی برق  در سطح این شهرستان به وجود اورد و نهایتا با تلاشهای فرماندار و نماینده محترم شهرستان و پیگیری های مجموعه توزیع برق شهرستان، با احداث پست دوم برق سلماس نیز از سوی مقامات استانی موافقت شده و در سال 96 شاهد تحقق این پروژه مهم و حیاتی در سلماس خواهیم بود.

 


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.