به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، نادر صفرزاده روز شنبه در دومین جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها، توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی استانداری افزود: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای در موضوع استقرار دولت الکترونیک و بهره گیری هرچه بیشتر از فناوری های نوین در جهت ارائه خدمات به شکل آسان تر و روان تر به شهروندان و کاهش هزینه ها داشته و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه ها انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: در آذربایجان غربی با مشارکت فرمانداری ها، بخشداری ها و سایر دستگاه های مرتبط شاهد تحقق بخش مهمی از پیاده سازی برنامه استقرار دولت الکترونیک هستیم که امیدواریم با تحقق کامل این برنامه و راه اندازی دفاتر خدمات آی سی تی در تمامی روستاها بتوانیم خدمات را در دورترین نقاط نیز به مردم استان ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان با توجه ویژه به موضوع دولت الکترونیک ضروری است.
رسول مقابلی رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری و دبیر کمیته نیز در این جلسه، جایگاه، شرح وظایف و اهداف کمیته اصلاح ساختار‌، ‌فرایندها، ‌توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی استانداری را تشریح کرد.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته نیز دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص راهکارهای تحقق اهداف کمیته اصلاح ساختار‌، ‌فرایندها، ‌توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی استانداری بیان کردند.
به گزارش ایرنا، کمیته اصلاح ساختار‌، ‌فرایندها، ‌توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی استانداری یکی از کمیته های زیرمجموعه کارگروه توسعه مدیریت استانداری است و ‌این کمیته بر اساس شرح وظایف مندرج در دستورالعمل می تواند کارهای اساسی و زیر بنایی در اصلاح ساختار و فرایندها انجام دهد.
8137/2093**خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.