به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدباقر کریمی روز یکشنبه در سومین جلسه ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز افزود: مقابله با آسیب هایی که بازی های رایانه ای غیر مجاز بر کودکان و نوجوانان وارد می کنند، نیازمند همگامی تمامی دستگاههای متولی است.
وی اضافه کرد: ضعف دستگاه های متولی در نظارت بر بازی های رایانه ای و همکاری نکردن آنان با دیگر دستگاه ها، آگاهی نداشتن والدین از محتوا و پیامدهای بازی های غیرمجاز و همچنین آگاه نبودن برخی فروشندگان از پیامدهای این بازی ها از جمله مواردی است که می تواند اثرات مخربی بر روی کودکان و نوجوانان داشته باشد.
وی اظهار کرد: مقابله با آسیب های بازی های رایانه ای کاری فرهنگی و زمان بر بوده و در دراز مدت نتیجه می دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر آگاهسازی مناسب در بین خانواده ها و والدین در این خصوص تاکید کرد و گفت: این اداره کل می تواند این امکان را فراهم نماید تا نشریات و رسانه ها با هدف فرهنگ سازی و آگاهی بیشتر، تبلیغ پیامدهای بازی های رایانه ای را یکی از مباحث مستمر خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، سومین جلسه مبارزه با بازی های رایانه ای به منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از فروش و توزیع بازی های غیر مجاز رایانه ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
8135/2093** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.