به گزارش ایرنا، هفته پانزدهم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با عنوان جام شهدای منا امروز یکشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه در یکی از این دیدارها در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم خاتم اردکان یزد بود که موفق شد در سه ست پیاپی با نتایج 34 بر 32، 25 بر 18 و 25 بر 11 مقابل میهمان خود به پیروزی دست یابد.
در این دیدار برخلاف بسیاری از رقابت های لیگ برتری تیم والیبال شهرداری ارومیه، سالن خالی از تماشاگر بود و فقط 2 هزار هوادار برای تماشای این مسابقه حضور داشتند.
بازیکنان 2 تیم یک ساعت قبل از آغاز مسابقه وارد سالن شدند و اقدام به تمرینات پیش از بازی کردند.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه هنگام ورود به سالن از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند و فریاد یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان (زنده باد ارومیه و زنده باد آذربایجان) از سوی حاضران به گوش رسید.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بدون حضور 'یوبومیر' سرمربی، 'دراگان تراویسا' پاسور و 'آندره پوزی' مربی بدنساز خارجی این تیم و با هدایت عباس برقی مربی اول خود در مقابل تیم خاتم اردکان به میدان رفتند.
در آغاز این دیدار پرویز پزشکی، حامد رضایی، فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده، (لیبرو)، مجتبی میرزا جانپور، رحمان داوودی و آرمین تشکری برای تیم شهرداری ارومیه وارد میدان شدند و در ادامه آرش کشاورزی، جواد محمدی نژاد و امین علوی به بازی آمدند.
در ست نخست این دیدار، بازی پایاپای بین بازیکنان هر 2 تیم در جریان بود ولی در پایان پس برگزاری ماراتنی سخت و نفس گیر و به لطف حمایت هواداران تیم شهرداری ارومیه موفق شد با امتیاز 34 بر 32 به پیروزی برسد و گام نخست را محکم بردارد.
اما در ست های دوم و سوم ضریب اشتباه های بازیکنان تیم خاتم اردکان بیشتر شد و نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند.
مجتبی میرزا جانپور با 18 امتیاز از تیم شهرداری ارومیه و محمدرضا سلیمانی با 12 امتیاز از تیم خاتم اردکان یزد امتیاز آورترین بازیکنان این دیدار بودند.
تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با 9 برد و 6 باخت و اندوختن 27 امتیاز پس از تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به رده سوم جدول صعود کرده و روز چهارشنبه 15 دی سال جاری در سالن خانه والیبال میهمان تیم پارسه تهران است.
محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی ناظر این دیدار بود.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.