رضا مسافر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این تعدادی تجهیزات انفرادی شامل لباس، پوتین و کلاه با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری شده و در اختیار حوزه امداد و نجات قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: خودروهای نجات خریداری شده بر حسب نیاز در اختیار پایگاه های امدادی استان قرار می گیرد ولی هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص اعلام نشده است.
وی ادامه داد: برخورد مناسب و آمادگی کامل در رویارویی با سرمای زمستان و برف و کولاک و ارائه خدمات بهینه به مردم و تجهیز پایگاه ها و انبارهای استان به اقلام امدادی از جمله اهداف اجرای طرح توزیع اقلام زمستانی است.
مسافر بیان کرد: در هفته گذشته 19 مورد حادثه جاده ای توسط امدادگران و نیروهای متخصص امداد و نجات هلال احمر استان امدادرسانی شده است.
وی ادامه داد: در این حوادث 145 نفر دچار حادثه شده اند که از 78 مصدوم این حوادث، 11 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 19 نفر نیز به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شده اند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های سردسیر کشور به شمار می رود که در فصل سرما به علت بارش برف، بروز کولاک، بهمن و یخبندان حوادث متعدد جاده ای در آن رخ می دهد.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.