پیمان رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال گروه‌بندی رقابت‌های جوانان لیگ برتر والیبال کشور اعلام شد و تیم شهرداری ارومیه در گروه یک با تیم‌های پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری گنبد، سپاهان اصفهان و شهداب یزد قرار دارد.

وی بیان کرد: در گروه ۲ نیز تیم‌های سایپا تهران، شهرداری ورامین، فولادسیرجان، خاتم اردکان، شهرونداراک، راه‌یاب ملل مریوان  و کاله مازندران حضور دارند.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام فدراسیون میزبانی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان به شهر کاشان داده‌شد و این مسابقات در مراحل مقدماتی و نهایی در این شهر برگزار می‌شود.

رییس هیات والیبال ارومیه با اشاره به اینکه هدایت تیم جوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی و سرپرستی آن را توحید نوری بر عهده دارند، گفت: لیگ برتر جوانان از دوم دی ماه امسال در این شهر به انجام می‌رسد.

به گزارش ایرنا تیم جوانان شهرداری ارومیه هفته گذشته با برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های جوانان پیکان تهران و شهرداری ورامین در تهران موفق به کسب ۲ پیروزی شد.

سال گذشته تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور /گروه ب/ با پیروزی مقابل تیم پیام خراسان به جمع چهار تیم برتر صعود و جواز حضور در دور نهایی این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.