آیدین رحمانی پنجشنبه شب در آیین معارفه فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی افزود: این امر می‌تواند در راستای ارتقای فرهنگ رانندگی بین مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به ضرورت کاهش میزان تصادف‌های جاده‌ای در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: کم‌هزینه‌ترین و بهینه‌ترین راهکار برای کاهش تصادف‌ها و جان‌باختگان جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

وی اضافه کرد: آموزش همگانی به منظور افزایش این فرهنگ در همه رده‌ها و تغییر ذائقه بین مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی نقشی اساسی در کاهش میزان سوانح رانندگی و آلودگی هوا دارد.

معاون هماهنگی امور  عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: علت تصادف‌های جاده‌ای سه عامل جاده، خودرو و عامل انسانی است که باید همه آنها را با برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی به حداقل برسد.

رحمانی همچنین بر هوشمندسازی و تجهیز جاده‌ها به ابزارهای کنترلی تاکید کرد و گفت: این امر می‌تواند در کنترل هرچه بهتر رانندگان با هزینه بسیار کمتر اثرگذار باشد.

در این آیین سرهنگ کمال حسین‌زاده که پیشتر به عنوان سرپرست فرماندهی پلیس‌راه آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کرد، به عنوان فرمانده این پلیس معرفی شد.

سرهنگ علی سعیدی پیش از حسین‌زاده، فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی بود که بازنشسته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.