حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات و اعضای ستاد اجرایی دفتر نظارت و  انتخابات شورای نگهبان افزود: اعضای این هیات باید در این زمینه همه تلاش خود را بکار گیرند تا قانون به صورت کامل و درست انجام گیرد.

وی اضافه کرد: انتخابات و رای مردم، حق الناس بوده و باید تلاش کنیم اقدامات ما باعث افزایش مشارکت و اعتماد بیش از پیش مردم در انتخابات باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم با مطالبه از مسئولان استانی تصمیم گیری قاطع در مورد افراد با بررسی کامل صلاحیت های قانونی آنها انجام شود و به‌گونه‌ای نباشد که تایید صلاحیت افراد در ساعات پایانی باعث تبلیغ آنها شود که این سوء اقدامات باعث بی اعتمادی مردم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر ضرورت اطلاع رسانی و شفافیت اقدامات هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات در جریان تائید صلاخیت افراد تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی به مردم در خصوص عملکرد شورای نگهبان ضروری است و نباید از این ابزار قدرتمند غافل شد.

وی افزود: شورای نگهبان با وسواس زیادی در تائید صلاحیت افراد ثبت نام شده برای مجلس شورای اسلامی اقدام کند تا از راهیابی افراد بدون صلاحیت و کاردانی لازم که پس از رای گیری از مردم با تصمیمات نادرست منجر به ایجا نا امیدی و سلب اعتماد عمومی می شوند، جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید خدا ترسی و تقوا را در وجود خود تقویت کنند، افزود: اگر معیار و میزان در تمامی کارها تقوا و خدا ترسی باشد در دنیا و آخرت موفق و سعادتمند خواهیم بود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.