جلال غفارزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کنسانتره قاچاق در بازدیدهای مستمر و سرزده کارشناسان این معاونت کشف و ضبط شده بود.

وی اضافه کرد: این محموله به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که پس از انجام آزمایش‌های تخصصی و صدور نتایج غیر قابل مصرف بودن محموله طبق اعلام قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور نماینده دادستانی و نیروی انتظامی و مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی امحا شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی این میزان کنسانتره قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال بود که با دستور مقام قضایی در محل دفن زباله‌های شهرداری ارومیه از دسترس خارج شد.

غفارزاده گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با شماره ۰۴۴۳۲۷۶۶۸۲۶ آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان درخصوص مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی هستند.

آذربایجان‌غربی از مبادی ورودی و خروجی مهم کالاها و مواد غذایی است که این کالاها به محض ورود از نظر بهداشتی مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و در صورت وجود مشکل عودت داده می شود.

سالانه ده‌ها تن از این مواد در راستای حفظ بهداشت اجتماعی به کشورهای مبدا عودت داده یا امحا می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.