به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم‌نیا، گفت: در پی اعلام مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان غربی مبنی بر اینکه ۲ نفر در پیج اینستاگرامی خود در ارومیه اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویری از قدرت‌نمایی و تیراندازی با سلاح گرم جنگی و شکاری در داخل شهر می نمایند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و استعلام از سامانه های در دسترس، مخفیگاه و مشخصات و هویت اصلی گرداننده صفحات شناسایی شد.
وی در ادامه با بیان اینکه با کسب دستور قضائی محل یاد شده مورد بازرسی قرار گرفت، اظهار داشت: در بازرسی از محل تعدادی سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز کشف و در این رابطه گرداننده اصلی سایت دستگیر شدند.
خرم‌نیا با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به شرارت و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز اقرار کرد، تصریح کرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
وی بیان داشت: تلاش جهت دستگیری دیگر متهم این پرونده کماکان توسط پلیس ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1291466
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.