حمزه بروجنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با پیشنهاد مرکز مراقبت بعد از خروج زندان ها و مشارکت آموزش و پرورش انجام می شود و در قالب آن قصد داریم با همراهی دانش آموزان وسایلی که مورد احتیاج دانش آموزان تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان در سراسر استان است، تهیه و به دست خانواده ها برسانیم

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی از تحصیل جا می مانند، بیان کرد: ما وظیفه داریم به هر نحو ممکن از این موضوع جلوگیری کنیم و در سال تحصیلی جدید با وجود مشکلات شدید مالی یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت حمایت کمک مالی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۶ انجمن حمایت از زندانیان در استان به خانواده زندانیان خدمات حمایتی ارائه می دهند و به صورت خودگران با همراهی خیّران به کمک زندانیان می شتابند.

مدیرکل زندان های استان ادامه داد: مردم باید بدانند که زندانی در زندان بنا به رای مراجع قضائی تحمل کیفر می کنند و خانواده آنها که دخالتی در این امر ندارند، دچار مشکلات زیادی هستند و وظیفه مسئولان و مردم است که به اینگونه خانواده ها کمک کنند.

انجمن های حمایت از زندانیان در راستای کمک به زندانیان نیازمند و خانواده های آنان راه اندازی شده و سالانه با همراهی خیران میلیاردها ریال به این خانواده ها کمک می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.