این دیدار در حالی از ساعت ۱۶ با قضاوت اصغر میرزایی در سالن زاگرس مریوان برگزار می‌شود که تیم شهرداری ارومیه طی سه دیدار گذشته خود با قبول ۲ شکست مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و سایپای تهران و یک پیروزی مقابل خاتم اردکان وضعیت چندان خوبی در جدول رده‌بندی ندارد.

این تیم هم‌اکنون با اندوختن پنج امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و برای بهبود وضعیت خود نیازمند جبران امتیازهای از دست رفته و کسب پیروزی در دیدارهای پیش‌رو است.

امسال پس از ۲ سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت مصطفی کارخانه در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده است و پیروزی شهرداری مقابل راهیاب این امید را افزایش خواهد داد.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

در لیگ امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی ایران از روز ۸ آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.