قادر درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خیر گرانقدر که قبلا به صورت موردی با اهدای سبد کالا به مناسبت‌های مختلف و همچنین شرکت در طرح «مفتاح الجنه»به خانواده‌های تحت حمایت مساعدت می‌کرد، امروز در اقدامی خداپسندانه حمایت مستمر و ماهانه از این تعداد ایتام را نیز تقبل کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در این شهرستان به طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: مردم خیّر و نوع‌دوست بوکان در سال جاری ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به ایتام زیرپوشش حمایت این شهرستان کمک‌ اهدا کردند.

وی اضافه کرد: ۵۲۹ یتیم و فرزند نیازمند محسنین هم‌اکنون تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند که توسط ۶۵۷ حامی حمایت می‌شوند.

وی بیان کرد: تعدادی از ایتام که اخیرا تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند، فاقد حامی هستند که از سایر خیران و نیکوکاران درخواست می‌شود که به صف حامیان ایتام در این شهرستان بپیوندند و حمایت از ایتام فاقدحامی را عهده‌دار شوند.

در بوکان پنج هزار و ۸۸ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

برای حمایت از ایتام از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی طرح «هر فرهنگی یک حامی» نیز با هدف استفاده از ظرفیت فرهنگیان و معلمان مدارس امسال در استان آغاز شده است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون حامی در کشور وجود دارد که حدود ۲.۵ درصد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.