سیدفواد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حوادث بعد از ظهر روز گذشته در مناطق مختلف شهر بوکان به وقوع پیوست که در حادثه نخست یک دستگاه خودرو سواری پراید که داخل کوچه متوقف شده بود طعمه حریق شد.

وی خسارت ناشی از این آتش‌سوزی را حدود ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان امر در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگر نشت گاز مایع (ال پی جی ) ناشی از استفاده نادرست از کپسول مایع یک واحد مسکونی را به آتش کشاند و موجب خسارت زیادی شد.

وی گفت: این حادثه در یک واحد آپارتمان پنج طبقه در شهرک فرهنگیان این شهر به وقوع پیوست و با توجه به حساسیت موضوع ۲ تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره یک و سه و یک تیم از ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: با عکس‌العمل سریع و تلاش آتش‌نشانان، حریق در طبقه اول این آپارتمان مهار و از سرایت آن به سایر طبقه‌ها جلوگیری شد.

هاشمی میزان خسارت ناشی از این حادثه را نیز  ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: استفاده نکردن صحیح از سیلندر گاز مایع علت این حادثه تشخیص داده شد.

 از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ فقره آتش‌سوزی در این شهرستان مهار شده است.

چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در بوکان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.