نصرالله اسداللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان برای نابودی مهدویت اقدام به تقویت فرقه های انحرافی، ترویج افکار پوچ، ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی در بین مسلمانان می کنند.

وی اظهار داشت: تمامی ادیان به مقوله مهدویت مغتقد هستند و در کتاب های دینی هندوها، زرتشت ها به ویژه در جاماسب نامه حضرت مهدی (ع) را از فرزندان هاشم خوانده اند.

وی در خصوص اعتقاد اهل سنت به مهدی موعود (ع) بیان کرد: اهل سنت معتقد به امام زمان (ع) هستند ولی آنها براین باورند او هنوز متولد نشده است.

نویسنده ارومیه ای درخصوص زنده و جوان بودن امام زمان (ع) نیز اظهار کرد: باور زنده و جوان بودن امام زمان (ع) بسیار راحت است زیرا تاریخ نمونه های بارزی در این خصوص دارد که از جمله آنها می توان به حضرت عیسی (ع) و حضرت خضر (ع) اشاره کرد.

اسداللهی افزود: زنده نگه داشتن یک انسان دور از قدرت خداوند نیست کسانیکه دربرابر این حقیقت موضع گیری می کنند از ایمان ضعیفی برخوردارندو هنوز به باور لازم نرسیده اند.

وی بیان کرد: درطول تاریخ مدعیان دروغین مهدویت به عناوین مختلف ظهور کرده و عاقبت با شکست مواجه شده اند و درعصر کنونی نیز باردیگر  دشمنان اسلام به تقویت این افراد و گروه ها پرداخته اند.

وی افزود: فرجام پیروزمندانه مهدویت خطری بزرگ برای دنیای غرب است و آنها برای جلوگیری از محقق شدن  این پیروزی سرمایه گذاری کلانی انجام می دهند.

امروز /چهارشنبه/ برابر با شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت حضرت مهدی ( عج) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.