خبات آهنگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دیدار این ۲ تیم عصر روز گذشته /سه‌شنبه/ در چارچوب هفته هفتم از این رقابت‌ها در ورزشگاه خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

وی اظهار داشت: تیم سردار نخست بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک حرکت خوب دروازه شهرداری بندرعباس را توسط وحید نجفی باز کرد و به دنبال این گل شهرداری چند موقعیت به دست آورد که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان به پایان رسید.

وی افزود: در نیمه دوم سردار بازی را جدی‌تر دنبال کرد و با زدن ۲ گل دیگر توسط مصطفی کریمی و حسین حمیدی شمار گل‌های خودرا به سه رساند تا با کسب همه امتیاز این دیدار، بندرعباس را ترک کند.

وی اضافه کرد: سردار بوکان هم اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان گفت: این تیم از هفت بازی خود هم‌اکنون صاحب سه برد، سه مساوی و یک باخت است.

مسابقات لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

سردار یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تشکیل شد و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ کشور محسوب می‌شود.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند؛ تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت تا سومین تیم صعودکننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

۲ تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.