به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته دوم لیگ برتر والیبال برگزار شد.

در سالن غدیر ارومیه و در حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر تماشاگر، دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سایپا با نتیجه دور از انتظار ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست داد تا همچنان طلسم شهرداری ارومیه در ست‌های پنجم پابرجا بماند.

در این دیدار قرمزپوشان شهرداری ارومیه در ست‌های اول و سوم ۲۵-۱۴ و ۲۵-۲۰ بر حریف خود سایپا غلبه کردند و نارنجی پوشان سایپا در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۵-۱۴، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۱۳ بر میزبان پیروز و نتیجه بازی را به سود خود به پایان بردند.

از نکات حاشیه‌ای بازی کارت قرمز داور به امیرحسینی بازیکن تیم سایپا بود.

ترکیب اولیه شهرداری به سرمربیگری مصطفی کارخانه: محمدرضا حضرت‌پور، فرهاد سال افزون، حمزه زرینی، شهرام محمودی، علی شفیعی، امیرحسین توخته و فرهاد قائمی
ترکیب اولیه سایپا به سرمربیگری ناصر شهنازی:  امیر حسینی، سامان فائزی، محمدرضا حیدری ، رضا صفایی، جواد معنوی نژاد، مجتبی قلی زاده، مهدی مرندی و آرمین تشکری

سرمربی شهرداری ارومیه، خبرنگاران را در انتظار گذاشت و نیامد!

مصطفی کارخانه سرمربی شهرداری ارومیه بعد از شکست دور از انتظار تیمش، بعد از انتظار ۱۵ دقیقه‌ای خبرنگاران در اتاق کنفرانس مطبوعاتی، حضور نیافت تا خبرنگاران ارومیه‌ای بدون مصاحبه سالن را ترک کنند.

انتظار خبرنگاران برای حضور سرمربی شهرداری ارومیه انتظار خبرنگاران برای حضور سرمربی شهرداری ارومیه

ناصر شهنازی سرمربی سایپا نیز با قدردانی و تبریک حضور هزاران هوادار ارومیه‌ای در سالن، در مورد این بازی گفت: بعد از شکست در ست اول، به خوبی به بازی برگشتیم و بازیکنان توانستند با حفظ روحیه خود در ادامه بر تیم پرمهره شهرداری غلبه و برد شیرینی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: در ابتدای بازی به بازیکنان گفته بودم که تماشاگران در این وضع اقتصادی برای حمایت تیم خود خواهندآمد و با وجود شکست تیمشان، شاید شعارهایی بدهند و نباید در این جو اسیر آن شویم و خوشبختانه بازیکنان توانستند به خوبی بازی را مدیریت کنند.
وی در خاتمه گفت: نماینده ارومیه در ادامه فصل بهتر خواهدشد و این وضع نیازمند صبر همه است.

46

.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1286111
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.