به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در میان تشویق های «یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان» بیش از چهار هزار هوادار والیبال دوست ارومیه‌ای در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

در این دیدار که ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه به طول انجامید، تیم شهرداری ارومیه در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید اما ست‌های دوم، چهارم و پنجم  را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ به حریف خود واگذار کرد.

امسال حضور تیمی پرستاره با هدایت «مصطفی» کارخانه در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه هدیه داده است و امروز /یکشنبه ۱۲ آبان/ پس از ۲ سال ناکامی تلخ، سالن غدیر ارومیه شاهد حضور بیش از چهار هزار تماشاگر بود.

بازیکنان ۲ تیم نیم ساعت قبل از آغاز بازی وارد سالن شدند و در میان تشویق‌های شدید هواداران، اقدام به انجام تمرینات توپی و گرم‌کردن پرداختند.

در ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد سال‌افزون، محمدرضا حضرت‌پور، سعید مصطفی‌پور، فرهاد قائمی و علی شفیعی وارد زمین شدند.

در ست نخست انسجام و هماهنگی تیم شهرداری ارومیه مشهود بود و عملکرد بازیکنان این تیم در سه فاکتور حمله، سرویس و دریافت کم اشتباه بود به طوری که این تیم توانست این ست را با فاصله امتیازی فاحش ۲۵ بر ۱۴ به سود خود به پایان برساند.

ست دوم تیم سایپای تهران از همان ابتدا برتری خود را به رخ میزبان کشید و با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۱۴ باخت نیمه اول را جبران کرد و به پیروزی رسید.

در ست دوم ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا در پی اعتراض‌های پیاپی از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد و در ست پنجم نیز مصطفی حیدری کارت قرمز گرفت.

در ست سوم بار دیگر نبض بازی با چاشنی حمایت هواداران در دستان تیم شهرداری ارومیه قرار گرفت و نتیجه این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ برای میزبان ثبت شد.

ست چهارم این مسابقه با درگیری لفضلی بازیکنان و کارت زرد فرهادسال افزون آغاز شد و با برتری محسوس تیم میهمان همراه بود تا با کسب پیروزی ۲۵ بر ۱۸ توسط تیم سایپای تهران کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم در امتیاز ۸ بر ۴ به نفع سایپا زمین بازی عوض شد و در حالی که تیم شهرداری توانست در امتیاز تساوی ۱۳ به حریف برسد اما با دریافت ۲ امتیاز منفی متوالی و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب این ست شدند.

قضاوت این دیدار را «مرتضی اکرمی» با کمک «مهدی نویدی» بر عهده داشت و حمید حق‌بین و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون والیبال در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه پنج‌شنبه هفته جاری /۱۶ آبان/ در خانه حریف میهمان تیم خاتم اردکان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.