مدیر سازمان تبلیغات اسلامی نقده روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آیین ضد استکباری همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

سجاد مدنی اظهار داشت: راهپیمایی روز استکبارستیزی امسال از خیابان شهدای نقده آغاز می شود و تا روبروی فرمانداری این شهر ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: راهپیمایان در شهرستان نقده پس از عبور از خیابان‌های امام خمینی (ره) و بلوار کاشانی در محل اجرای مراسم جمع خواهند شد.

وی اعلام کرد: سخنران اصلی این راهپیمایی حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی امام جمعه نقده خواهد بود. 

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی نقده بیان کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که ملت ایران مبارزه با زورگویی و استکبارستیزی را در اولویت خود قرار داده‌اند. 

مدنی گفت: امنیت مسیر حرکت راهپیمایان، مسیرهای منتهی به جایگاه و کنترل و رفع موانع ترافیکی و انتظامات توسط نیروهای انتظامی برقرار می‌شود.

روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنها حمله و به خاک و خون کشید.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه‌ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کرده و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.