وحید بیاتلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال تنها مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از سوی استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تزریق شده است و این مبلغ اعتبار به هیچ وجه کفاف این همه هزینه را نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیم ۹۰ ارومیه با تمامی مشکلات همواره تنهاست، بیان کرد:  بیش از چند ماه است که اعضای شورای شهر ارومیه اعتباری را برای کمک به این تیم تصویب کرده‌اند ولی برای واریز آن امروز و فردا می‌کنند و هنوز هیچ مبلغی به حساب این تیم واریز نشده است.

وی ادامه داد: در حالی که در سایر استان‌ها و شهرها حتی تیم‌های دسته دومی نیز از سوی مسوولان حمایت می‌شوند ما همچنان چشم انتظار مساعدت و یاری آنان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: بازیکنان تیم ۹۰ ارومیه با تعصب و غیرت مثال‌زدنی خود به در لیگ دسته یک کشور شرافتمندانه می‌جنگند و این امر جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

بیاتلو افزود: بازیکنان تیم ۹۰ ارومیه با تمام سختی‌ها و مشکلات پیش‌رو، هم‌اکنون تا پایان هفته دهم بدون دریافت حتی یک ریال در صدر جدول لیگ دسته یک حضور دارند و من نمی‌دانم مسوولان منتظر هستند که ما چه کاری انجام بدهیم که نداده‌ایم؟

وی با اشاره به آماده نبودن وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برای برگزاری دیدار حذفی تیم ۹۰ ارومیه مقابل تراکتورسازی تبریز در روز پنجم آذر ماه امسال، افزود: تاکنون هیچ کدام از مشکلات این ورزشگاه مرتفع نشده است و با وجود اینکه در سردسیرترین استان ایران هستیم اما این زمین چمن تختی هنوز کاور ندارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، سه تساوی و یک شکست، با ۹ گل زده، سه گل خورده و اندوختن ۲۱ امتیاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فجر سپاسی شیراز با سه پله صعود در رده دوم جدول جای گرفت.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه عصر روز چهارشنبه گذشته / ۸ آبان ماه جاری/ در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در دیداری خانگی مقابل آرمان گهر سیرجان به برتری رسید و با سه پله صعود در رده دوم جدول قرار گرفت.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.