معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی روز پنج‌شنبه در جلسه انتخاب هیات رییسه پارلمان مشورتی زنان استان افزود: آذربایجان‌غربی سومین استان کشور است که مجلس مشورتی زنان در آن فعال شد و از امروز و با انتخاب اعضای هیات رییسه رسما کار خود را آغاز کرد.
علی مصطفوی ادامه داد: اهداف مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای این مجمع مشورتی تعیین شده که باید توانمندی‌های استان در عرصه‌های مختلف در بین بانوان شناسایی و کمک‌کاری برای مسوولان اجرایی باشد.
وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: بهترین راه تجلی مشارکت مردم، حضور در صحنه‌های انتخابات است لذا باید زمینه‌های لازم برای حضور افراد توانمند و شایسته به عنوان کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی در انتخابات امسال فراهم شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: تشکیل پارلمان مشورتی زنان در ۱۷ شهرستان استان به عنوان یکی از ابزارهای تحقق افزایش مشارکت زنان در رسیدن به توسعه پایدار و متوازن و به عنوان بازوی مشورتی دفتر زنان و خانواده در جهت اجماع‌نظر مسوولانه در حوزه تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و محلی به شمار می‌رود.
پریسا علیلو افزود: تشکیل این پارلمان مشورتی گام ارزشمندی بود که در آذربایجان‌غربی به عنوان سومین استان کشور برداشته شد.
در ادامه این جلسه انتخابات اعضای هیات رییسه مجمع مشورتی بانوان برگزار شد و خانم‌ها عبداله‌زاده از بوکان، قادری از اشنویه، مسرت از میاندوآب، قریشی از پیرانشهر، احمدی از چایپاره، فتاح‌پور از سردشت، حاجی‌پور از ارومیه به عنوان اعضای اصلی و همچنین خانم‌ها اسکندری از مهاباد، افراسیابی از ارومیه، شاه‌حسین زاده از ارومیه و عنایتی از تکاب و رضایی از شاهین‌دژ به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.