سرهنگ سلمان حیدری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ موفق شدند این میزان مواد مخدر را از یک شبکه توزیع کننده کشف و ضبط کنند.

وی افزود: از اعضای این شبکه علاوه بر ماده مخدر شیشه، مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه از جمله آلات و ادوات استعمال مواد مخدر ، ۳۵۰ میلیون ریال وجه نقد و چند قلم مواد مخدر دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیا اینکه اعضای این شبکه با وجود شناسایی هنوز متواری هستند اضافه کرد: در این ارتباط ۲ دستگاه خودروی سواری و نیز توقیف شده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان باسوداگران مرگ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته تیم‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی این شهرستان ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.

از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ۲ شبکه توزیع و قاچاق این مواد نیز منهدم شد.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بودن شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.