محمود نیکمرام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نمایش به سی و یکمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی راه یافته است، اظهار داشت: این نمایش درباره مردی به نام «ابونصر» است که به تازگی سردبیر یک بخش از روزنامه‌ای شده که هیچ اطلاعاتی درباره آن سرویس ندارد.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه به نظر می‌رسد نمایش مضمون تلخی دارد، اما در اصل تلخ و گزنده نیست بلکه نمایشی کمدی است که همه رویدادهایش براساس اتفاقات خنده‌دار رخ می دهد.

وی بیان کرد: این نمایش داستان تغییر روابط یک مرد با تمام زنان اطرافش است که «فرشید همت‌زاده» در نقش اصلی و «اکرم واثقی»، «یلدا سیفی» و «مهسا محمدزاده» از بازیگران و «مبین زاهدی»، «نگین صیادی»، «داریوش ملک‌پور» و «مهدی زارع» از بازی‌سازان این نمایش هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب افزود: «امیرحسین اطهاری» به عنوان نورپرداز، «حامد یعقوب‌زاده» در بخش دکور، «تهمینه فرشید» به عنوان طراح لباس و گریم زنان،«مسلم قنبرزاده» در بخش موسیقی، «افسانه فیضی» در افکت، «طاهر مطلوبی» گریم آقایان، «رامین دانشمند» در تهیه عکس و فیلم و «رسول نقشی، علی موسی‌زاده» به عنوان تدارکات، «وحید ثروتی» دستیار کارگردان و «حسین آهنگری» به عنوان روابط عمومی و مدیرمالی نقش ایفا کرده‌اند.

این نمایش به مدت پنج شب از ساعت ۱۸ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری میاندوآب به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.