قهرمان بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دیدار ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید، بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید و ست های اول، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ به حریف گنبدی واگذار کرد.

وی ادامه داد: مصطفی کارخانه در این بازی تیم خود را با ترکیب فرهاد سال افزون، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، حمزه زرینی، سعید مصطفی وند، مهدی کریمی روانه میدان کرد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در ست نخست این دیدار تیم میزبان /شهرداری گنبد/ با هماهنگی بازیکنان و بهره گیری از حمایت هواداران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت.

بیرامی افزود: در ست دوم نیز تیم شهرداری ارومیه با سرویس های مناسب بازیکنان به ویژه فرهاد قائمی و همچنین پنج امتیاز پیاپی در امتیازهای پایانی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

وی اضافه کرد: در ست سوم نیز عملکرد بسیار خوب پاسور تیم و بدون دفاع گذاشتن مهاجمان شهرداری موجب پیش افتادن این تیم و برد ست سوم شد.

وی اظهار داشت: ست چهارم نیز از همان ابتدا تیم میزبان سوار بر بازی بود و توانست با پنج امتیاز اختلاف به پیروزی برسد تا بازی به ست پنجم بکشد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد: در ست پنجم با بالا رفتن ضریب اشتباهات بازیکنان ارومیه ای، ورق به سود تیم میزبان برگشت و تیم شهرداری گنبد با برتری ۱۵ بر ۱۳ موفق به پیروزی در این ست و این دیدار سخت و نفس گیر شد. 

مسعود ذوقی به عنوان داور اول با کمک محمدرضا درفش کاویان به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند ضمن اینکه احمد بندری و حمید حق‌بین ناظران فدراسیون والیبال در این مسابقه بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.