به گزارش ایرنا دیدار تیم های فوتبال 90 ارومیه و آرمان گهر سیرجان عصر چهارشنبه با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در میان فریادهای «یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان» در زمین چمن تختی ارومیه و در آب و هوایی بارانی برگزار شد.

در ترکیب اولیه تیم فوتبال 90 ارومیه سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، امین عباسی، محمدرضا فلاحیان، علی کرمی، فرشاد اسدی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، وحید نعمتی، پیمان پورصادقی و سعید بحرکاظمی حضور داشتند و در ادامه نیز سیدمحمد ابوترابی، اکبر صفرزاده و محمد عبادزاده به عنوان بازیکنان تعویضی وارد زمین شدند.

بازیکنان 2 تیم در پایان نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

تیم 90 ارومیه در حالی که از حمایت هزاران هواداران مشتاق ارومیه ای بهره مند بود در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشت و تلاش این تیم در دقیقه 85 به ثمر رسید و ضربه «محمد عبادزاده» که دقایقی از ورودش به زمین نگذشته بود به گل پیروزی‌بخش میزبان تبدیل شد.

قضاوت این دیدار را «کمیل غلامی» با کمک هیوا بهمنی و کاوه بهمنی بر عهده داشت.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب 6 پیروزی، سه تساوی و یک شکست، با 9 گل زده، سه گل خورده و اندوختن 21 امتیاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فجر سپاسی شیراز با سه پله صعود در رده دوم جدول جای گرفت.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.