حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار عصر امروز در زمین چمن ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد.

وی بیان کرد: نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر و با گل دقیقه ۳۰ «مرضیه نیکخواه» به پایان رسید و در نیمه دوم نیز «کوثر عنبری» در دقیقه ۵۵ و «محدثه زلفی» در دقیقه ۸۰  هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

نیرویار ادامه داد: تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی هم‌اکنون بدون امتیاز با سه شکست، تفاضل گل منفی ۱۰ در رده دوازدهم جدول لیگ فوتبال بانوان فصل جاری قرار دارد و پالایش گاز ایلام با این پیروزی به رده چهارم جدول صعود کرد.

رقابت‌های لیگ برتر بانوان در فصل‌جاری با حضور ۱۲ تیم از ۱۹ مهر ماه آغاز شده است و تیم‌های زاگرس شیراز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، ملوان بندرانزلی، همیاری آذربایجان‌غربی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ذوب‌آهن اصفهان، هیات فوتبال البرز، آویسا اهواز، سپاهان اصفهان  و آذرخش کردستان تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

امسال تیم فوتبال همیاری بانوان آذربایجان‌غربی طی ۲ دیدار گذشته خود نیز با قبول ۶ گل مقابل تیم شهرداری سیرجان و یک گل مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست را پذیرا شد.

فصل گذشته تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی با اندوختن ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

در ۶ هفته پایانی رقابت‌های فصل گذشته هدایت تیم همیاری آذربایجان‌غربی را «الناز دوات‌گر» پس از برکناری «مژگان مدائم‌زاده» بر عهده گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.