به گزارش ایرنا، این دیدار به عنوان ششمین مسابقه از رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز این قاره امروز پنج‌شنبه با حضور نزدیک به ۵۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

تیم ترکمنستان که روز گذشته شکست ۴ بر یک را مقابل ایران تجربه کرده بود امروز تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار بست به طوری که مربی این تیم با فریادهای بلند خود بازیکنانش را برای حمله به سوی دروازه حریف هدایت می‌کرد ولی این امر میسر نشد.

نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر به سود ترکمنستان همراه بود و در حالی که نتیجه برای ترکمنستان در جریان بود، در نیمه دوم چهار گل از خط دروازه‌ها گذشت که سهم قرقیزستان سه گل در دقایق پایانی بود.

در این مسابقه «آرستانبک تورسونوف» در دقایق ۲۸ و ۳۹ و «یولداشبای سالیمبائف» در دقیقه ۳۷ برای قرقیزستان و «قوربانگلدی ساهدوف» در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی دوم و «آناگولیف» در دقیقه ۲۲ برای تیم ملی ترکمنستان گلزنی کردند.

داور بحرینی این دیدار «مکست علیموف»، «شاخرخ ماخمادینوف» و «شوخرات آبیتوف» از جمهوری قرقیزستان و «آلبردی مردوف»، «عوضبای محمتمیرادوف» و «بردیمیرات ساپاردوردیف» از ترکمنستان را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.

 قضاوت این دیدار حساس و نفس‌گیر را «سعیدادریس اسامه» از کشور بحرین بر عهده داشت.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

دیروز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

ساعت ۱۳ امروز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد و تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و در روز پایانی دور مقدماتی، فردا جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.