عرفان میرآبی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار امروز به میزبانی سرخپوشان پاکدشت و در ورزشگاه شهدای اسلام شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: برای تیم ۹۰ ارومیه، سیدرسول حسینی، میررسول حسینی، سیروس صادقیان، امین عباسی، وحید نعمتی، علی کرمی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، داود شاهواروقی، پیمان پورصادقی، سعید کاظمی و علیرضا قاسمی به میدان رفتند و در ادامه نیز مهدی محمدی، سیدمحمد ابوترابی و آرمان سوداگر به عنوان یاران تعویضی وارد زمین شدند.

وی ادامه داد: نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که کنترل بازی و میدان‌داری هافبک‌های تیم ۹۰ اورمیه و دفاع چند لایه تیم سرخپوشان پاکدشت گره بازی را دوچندان کرده بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: این تیم با بدشانسی موقعیت‌های پیاپی زیادی را در منطقه یک سوم دفاعی حریف از دست داد و در این طرف میدان نیز واکنش تماشایی «سیدرسول حسینی» سنگربان تیم ۹۰ مانع از دریافت گل شد.
میرآبی افزود: در جریان نیمه نخست این دیدار بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان پاکدشت برای برهم زدن تمرکز بازیکنان تیم ۹۰ اورمیه اقدام به برخی حاشیه‌سازی‌ها و خارج کردن کنترل بازی از دست داور کردند.

وی ادامه داد: قضاوت این دیدار را «مرتضی منصوریان» با کمک جعفر مهاجر، حمیدرضا آذرنیاد و عباس مهدی‌زاده بر عهده داشت و اسماعیل آمری ناظر داوری این مسابقه بود.

 میرآبی گفت: در دقیقه ۷۰ بازی موقعیت صد در صد گل برای تیم فوتبال ۹۰ اورمیه با بی دقتی فرشاد اسدی از دست رفت، ضمن اینکه در دقیقه ۸۰ نیز شوت سنگین پیمان پورصادقی با ساییده شدن به تیرک دروازه پاکدشت به بیرون رفت.

وی اضافه کرد: در دقایق پایانی این دیدار تکل‌های خشن و بازی خشن بازیکنان سرخپوشان پاکدشت موجب به حاشیه کشیده شدن بازی شد و در ادامه نیز اعتراض‌های بی‌مورد کادر فنی پاکدشت سبب شد داور بازی یک کارت زرد به سرپرست این تیم نشان دهد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب پنج پیروزی، سه تساوی و یک شکست، با هشت گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.