امیر بهزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ویلچر با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال توسط این خیر خریداری و در راستای کمک به بیماران بستری در بخش‌های مختلف تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شد.

وی ادامه داد: توسعه امکانات موردنیاز حوزه‌های سلامت از اهداف خیران مهاباد است و اقدام خداپسندانه آنها در این عرصه راهگشای مشکلات حوزه سلامت بوده است.

وی با اشاره به اینکه خیران سلامت مهاباد نقش اساسی در تامین نیازهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان دارند، اضافه کرد: از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف سه خیر مهابادی برای خرید یک دستگاه همودیالیز و برخی از تجهیزات پزشکی به بیمارستان این شهرستان اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین بیان کرد: شورای خیران سلامت این شهرستان ۷۰۰ میلیون ریال نیز برای بازسازی محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا کردند.

بهزاد اظهار داشت: در سال‌های اخیر خیران سلامت برای بهبود شاخص‌های بهداشت و درمان بخوبی یاریگر حوزه سلامت بودند که با توجه به رکود بازار و کاهش درآمد دولت نیاز است بسته‌های تشویقی و امتیازهای انگیزشی برای مشارکت بیشتر خیران سلامت اعمال شود.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۲۷۲ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

این واحد بیمارستانی تنها بیمارستان مهاباد به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات‌دهی به بیماران منطقه به دیگر بیماران شهرستان‌های جنوبی استان نیز خدمات پزشکی عرضه می‌کند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۵ خانه بهداشت، ۹ مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی با پروانه فعالیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.