به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، روز دوم مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آغاز شد و تیم تاجیکستان با برد ۵ بر ۲ برابر افغانستان و کسب دومین برد متوالی خود، جواز صعود به مرحله نهایی قهرمانی آسیا را کسب کرد.

تماشاگران تیم ملی افغانستان در ارومیه تماشاگران تیم ملی افغانستان در ارومیه

در این دیدار که با حضور تماشاگران دو کشور و به قضاوت مایکت یوتاکون از تایلند در ارومیه برگزار شد، پرویز رخمتوف در دقیقه ۷، رستم حمیداوف در دقیقه ۲۴، دلشاد سلام اف در دقیقه ۲۷ و شاوگات هالیموف در دقایق ۳۰ و ۳۹ برای تاجیکستان و سیدحسین موسوی در دقیقه ۲ و علی فیاض در دقیقه ۱۵ برای افغانستان گلزنی کردند ضمن اینکه مهدی هاشمی و مهدی نوروزی از افغانستان و علیکولوف مورودولو و محمدجون شاریپوف از تاجیکستان کارت زرد گرفتند.

تماشاگران تیم ملی تاجیکستان در ارومیه تماشاگران تیم ملی تاجیکستان در ارومیه

مشکلات داخل فوتسال افغانستان، نداشتن اردو و بازی تدارکاتی عوامل ناکامی افغانستان

عبدالرزاق مومرک سرمربی افغانستان با تبریک برد به تیم خوش شانس تاجیکستان گفت: ما در این بازی برای برد به میدان آمده بودیم ولی خوش شانسی حریف و آنالیز خوب حریف و همچنین تجربه کم و ناهماهنگی باعث شکست تیم ما شد.
وی گفت: تیم ما بعد از مسابقات سال ۲۰۱۷ در تبریز، اردوی تمرینی و بازی دوستانه مناسبی نداشتیم و مشکلات داخلی فوتسال افغانستان نیز مزید بر علت شد که نتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با برد ترکمنستان برابر قرقیزستان، همچنان شانس صعود داشته باشیم.

کار سختی برای تبدیل تیم آشفته تاجیکستان به تیم آماده داشتم

دژان ددوویچ سرمربی تاجیکستان بازی تیمش برابر افغانستان را سخت و سنگین توصیف و اظهار کرد: بعد از اینکه در نیمه نخست از تیم حریف عقب افتادیم، در رختکن صحبت های زیادی با بازیکنان انجام دادم تا بتوانیم به هر شکل ممکن پیروز این دیدار شویم.
وی ادامه داد: قبل از انتخابم بعنوان سرمربی تاجیکستان، این تیم در ۳ بازی آخر خود ۳ شکست سنگین پذیرفته بود و از لحاظ روحی به یک تیم آشفته و بحران زده تبدیل شده بود که طی یک ماه گذشته توانستم شرایط تیم را بهبود ببخشم.
ددویچ گفت: تا مرحله نهایی فرصت کافی دارم و اجازه دهید با تمرینات بیشتر ، تیم اصلی ما را در مرحله نهایی ببینید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1280494
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.