این دیدار به عنوان سومین مسابقه از روز نخست رقابت‌های مقدماتی ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز این قاره با حضور نزدیک به سه هزار تماشاگر حاضر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

نزدیک به ۳۰۰ بانوی تماشاگر نیز در ضلع جنوبی سالن حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی کشورشان مقابل حریف ترکمنستانی بودند.

در این دیدار گل نخست بازی توسط «علی‌اصغر حسن‌زاده» کاپیتان تیم ملی ایران به ثمر رسید و به فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان نیمه اول «مهدی جاوید» با یک چرخش فنی گل دوم ایران را وارد دروازه ترکمنستان کرد.

در وقت دوم بازیکنان تیم ملی ایران رو به بازی هجومی آوردند، گل سوم ایران روی گل به خودی تیم حریف به ثمر رسید و گل چهارم این دیدار نیز توسط «مهدی کریمی» رقم خورد.

«سالار آقاپور» فوتسالیست جوان ارومیه‌ای که امسال به تازگی عنوان آقای گل فوتسال جوانان آسیا را کسب کرد، در این مسابقات در ترکیب تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و هنگام ورود به سالن مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد و ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت.

از ساعت ۱۳ فردا پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.