«بیشنو گورانگ» /Bishnu gurung/ روز چهارشنبه پس از باخت ۶ بر صفر تیمش مقابل تیم ملی تاجیکستان در نشست خبری با خبرنگاران افزود: تنها 2 سال از تشکیل تیم ملی فوتسال نپال می‌گذرد و این تجربه کمی برای نبرد با تیم‌های آسیایی دارد با این حال در این مسابقات تجربه خوبی به دست آوردیم.

وی بیان کرد: تیم ما با هدف تجربه‌اندوزی در این مسابقات به مصاف رقیبان می‌رود و انتظار داریم برای مسابقات آینده با شرایط بهتری به میدان برویم.

سرمربی تیم نپال شرایط تیمش را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: شرایط تیم ملی نپال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده و در بازی‌های بعدی نیز بهتر خواهدشد.

تیم فوتسال نپال در نخستین دیدار خود در مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا ۶ بر صفر برابر تاجیکستان شکست خورد.

مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور هفت تیم در ارومیه برگزار می‌شود که تیم‌های نپال، تاجیکستان، ازبکستان و افغانستان در گروه یک به مصاف هم خواهندرفت و و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود و در نخستین روز این مسابقات و از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال بازی داشت و در ادامه نیز ازبکستان با افغانستان از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهد کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.