سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی افزود: اعضای این گردان‌ها در جنگ پیچیده فضای مجازی در مقابل دشمنان قرار گرفته‌اند و فعالیت قابل توجهی دارند و زخم‌های زیادی را بر دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر اثرگذاری فعالیت‌های سپاه در فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی تیغ دولبه‌ با آثار مثبت و منفی است که باید از آن در راستای ارتقای اثرگذاری مثبت در سطح دنیا بهره ببریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عمده فضای مجازی در اختیار دشمنان اسلام است، اظهار کرد: باید خود را در مقابل آنان مجهز کنیم و از همه ظرفیت‌ها در این خصوص بهره ببریم.

سردار شهسواری فعالیت‌های فرهنگی در سطح آذربایجان‌غربی را در مقایسه با ایده‌آل جامعه اسلامی قابل انتقاد و در مقایسه با سایر استان‌ها قابل قبول عنوان کرد و گفت: نظارت و کنترل کنسرت‌های موسیقی در این استان ضروری است. 

وی با اشاره به لزوم نصب تابلوهایی با محتوای ارزشی در مسیرهای جاده‌ای، گفت: مدیران بخش‌های مربوطه در این خصوص می‌توانند اقدامات شایسته‌ای را با هدف اشاعه فرهنگ دینی انجام دهند.

در این جلسه تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان مطالبه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی از مسئولان کشوری به تصویب رسید؛ همچنین در خصوص پنج گذر فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی بحث و تبادل‌نظر شد.

این پنج گذر شامل مدرسه 22 بهمن، سه گنبد، مسجد جامع، پردیس دانشگاه ارومیه و روستای آده بود که تصمیم گیری در مورد آنها به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.