ابوبکر افشنگ روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث است.

وی گفت: مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای احداث این بیمارستان ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در صورت تخصیص اعتبار، اردیبهشت سال آینده عملیات احداث این بیمارستان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

افشنگ افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی، کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود که تمام نیازهای حوزه درمان و پزشکی و سلامت این شهرستان را پاسخگو است.

عملیاتی اجرایی این بیمارستان در سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

شهرستان ۷۵ هزار نفری اشنویه در حال حاضر اشنویه دارای یک بیمارستان ۲۵ تختخوابی است که ۱۲ پزشک متخصص در آن در حال فعالیت هستند.

تمامی خانوارهای روستایی در این شهرستان هم‌اکنون تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی این شبکه قرار دارند و ۲۷ خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی هستند.
پنج مرکز بهداشتی درمانی شهری روستایی، بیمارستان نبی اکرم (ص) و کلینیک تخصصی سینا در حوزه بهداشت و درمان اشنویه هم‌اکنون در این شهرستان فعال هستند.

این شهرستان که در جوار مرزهای ترکیه و عراق و در ۷۳ کیلومتری مرکز واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.