به گزارش ایرنا وی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، افزود: مراسم اربعین حسینی نمایشی باشکوه از شور و شعوری است که می‏‌تواند راه درمان بسیاری از دردهای جهان اسلام باشد زیرا این‏ راهپیمایی موجب نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر می‌شود.

وی بیان کرد: روز اربعین جمعیت زیادی از کشورهای مختلف با مذاهب مختلف، رنگ و نژاد متفاوت به کربلا می‌آیند و با طی مسافتی طولانی از کشور خود به سیدالشهدا (ع) پناه می‌آورند و همه در کنار هم یک هدف را دنبال می‌کنند.

وی حضور در اربعین حسینی را فرصتی مناسب به منظور شناخت عمیق‌تر قیام حضرت سیدالشهدا(ع) دانست و افزود: حضور پرشور ایرانیان در کنار برادران سایر کشورها حاوی پیامی استراتژیک به سران خود فروخته منطقه و جهان است.

ماموستا امامی اضافه کرد: برخلاف فضاسازی سیاسی استکبار جهانی، حضور میلیون‌ها نفر از مسلمانان شیعه و سنی حتی غیرمسلمان در آیین اربعین حسینی هر سال باشکوه‌تر از سال قبل است.

امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به دستگیری مدیر مسوول سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه، گفت: گرفتار شدن این شخص که در سال‌های اخیر عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف‌افکنی در ارکان نظام اسلامی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت‌بار و  ایجاد آشوب می‌کرد، زنگ خطری برای دیگر افراد معاند است.

وی ابراز امیدواری کرد با هوشیاری اطلاعات و سپاه کسانی که به فکر ایجاد ناآرامی در بین مردم و جوانان هستند در هیچ کجا جهان امنیت نداشته باشند و جوابگوی اقدامات ضد دینی و انسانی خود باشند.

۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.