رسول مقابلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدیران از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ بعداز ظهر از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهند بود.

وی اضافه کرد: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی از ساعت ۹ تا ۱۱ و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فردا به سوالات مردم در این ۲ حوزه پاسخ خواهند داد.

وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجان‌غربی هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر می‌شوند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: پس فردا /پنجشنبه/ نیز مدیرکل جهاد کشاورزی استان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ پذیرای سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت خواهد بود.

مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشور تحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد کرده که افتتاح پروژه ملی سامد ۱۱۱ جزء آنهاست.

این سامانه تلفنی است که همه آحاد ملت می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت را با آن مطرح کنند؛ در واقع هدف از راه‌اندازی این سامانه تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان‌غربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.