به گزارش ایرنا، عصر روز / سه‌شنبه / در تک بازی باقی‌مانده از هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم فوتبال کیله‌شین اشنویه در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم شهرداری پیرانشهر بود که با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

قضاوت این بازی را  دادعلی پورباقر، منوچهر ابراهیمی‌آذر، امیر نصراله‌زاده به ترتیب به عنوان داور وسط، کمک داور اول و دوم بر عهده داشتند.

با باخت امروز تیم کیله‌شین اشنویه این تیم کورس قهرمانی را از دست داد و در هفته پایانی از بین تیم‌های ۹۰ ارومیه و نوشان ارومیه یک تیم به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها خواهد رسید.

در پایان رقابت‌های این هفته تیم ۹۰ ارومیه با مجموع ۳۷ امتیاز از ۱۷ بازی با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم نوشان ارومیه صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان است و تیم پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد هم با ۲۹ امتیاز در تعقیب آنها است.

هفته هجدهم و پایانی این رقابت‌ها پنجشنبه (۲۵ مهرماه) با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، نوشان ارومیه، حاجی ‌وش مهاباد، شهرداری گوگ تپه و نوژین بهار ارومیه به ترتیب از تیم‌های شهرداری پیرانشهر، هیات فوتبال شوط، کیله‌شین اشنویه، کارگران میاندوآب و ۹۰ ارومیه برگزار می‌شود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم های اول و دوم به رقابت های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.