شریف عبده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۱۹ تیم شکت کننده در محل فدراسیون بسکتبال انجام شد.

وی اضافه کرد: در این مرحله تیم‌ها در یک گروه ۶ تیمی و یک گروه پنج تیمی و ۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم می‌روند و مقرر شده از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، تاکستان، سایرس تهران، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه شده است.

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم باز مانده بود.

عبده تاکید کرد: رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می‌شود که تا کنون میزبان آن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مهاباد میزبان مرحله برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور بود، گفت: امسال هم این شهرستان برای میزبانی این رقابت‌ها به فدراسیون درخواست میزبانی داده است.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور مردان ۱۲ آذر با حضور ۱۹ تیم شروع خواهد شد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

۹۹۰۳/۳۰۲۰/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.