حسین نیرویار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی که به دلیل رسیدگی به گزارش‌ داوران، ناظران و نمایندگان اعزامی به مسابقات و تشکیل کمیته انضباطی از هفته شانزدهم متوقف شده بو، با برنامه‌ریزی جدید از پس فردا دوباره آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: طبق این برنامه روز سه‌شنبه /۱۶ مهرماه/ به طور همزمان و راس ساعت ۱۵ تیم‌های شهرداری محمدیار، شهرداری گوگ‌تپه، شهرداری پیرانشهر، نوژین بهار ارومیه به ترتیب میزبان تیم‌های کیله‌شین اشنویه، هیات فوتبال شوط، ۹۰ ارومیه، و نوشان ارومیه خواهند بود.

وی اضافه کرد: تیم کارگران میاندوآب نیز با رای کمیته انضباطی از دور این مسابقات حذف شده و بازی‌های باقیمانده این تیم با نتیجه ۳ بر صفر به نفع حریفان خواهد بود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برنامه هفته هفدهم و هجدهم به ترتیب روزهای یکشنبه /۲۱ مهرماه/ و پنج‌شنبه /۲۵ مهرماه/ به طور همزمان راس ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: رای حکم دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه و کیله‌شین اشنویه از هفته پانزدهم که در دقیقه ۹۰ بازی به دلیل درگیری بازیکنان ۲ تیم ناتمام مانده بود از طرف کمیته انضباطی به‌زودی صادر خواهد شد.

تا پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان تیم نوشان ارومیه با مجموع ۲۹ امتیاز از ۱۵ بازی در صدر جدول قرار دارد و تیم ۹۰ ارومیه و کیله‌شین اشنویه هر کدام با یک بازی کمتر به ترتیب با ۲۸ و ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.