یحیی بهاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود برخی وعده‌ها از سوی مسوولان شهری و استانی در خصوص کمک‌های مالی به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در راستای پرداخت بخشی از مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تاکنون این وعده ها تحقق نیافته است.

وی بیان کرد: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم اکنون در اردویی چهار روزه قبل از دیدار با تیم داماش گیلان بسر می‌برد و در حال حاضر نسبت به امکانات اندکی که در اختیار داریم از نظر فنی و نحوه امتیازگیری یکی از تیم‌های قدرتمند حاضر در لیگ دسته یک کشور و رقابت‌های جام حذفی ایران هستیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های هواداران ۹۰ اورمیه که تنها سرمایه و دلگرمی این تیم به شمار می روند، اضافه کرد: با تمام توان برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه که روز شنبه /۱۳ مهر ماه جاری/ در چهارچوب هفته هفتم دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور در زمین چمن سردار جنگل رشت برگزار می شود، به میدان می رویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: پس از پایان این دیدار در صورت نبود منابع مالی، تمرینات تیم تعطیل می شود.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته ششم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک کشور با چهار برد، یک باخت، یک تساوی، ۶ گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.