ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی‌های صورت‌گرفته ۴۴ نقطه پرسانحه در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی شناسایی و اقدامات لازم برای کاهش تصادف در این نقاط انجام شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد نیز عملیات ایمن‌سازی در ۲۲ نقطه حادثه‌خیز انجام شده که ۱۱ مورد آنها تاکنون به نتیجه رسیده‌ است.

وی بیان کرد: در ۲۲ نقطه دیگر نیز که هنوز عملیات ایمن‌سازی آغاز نشده، اقدامات لازم در راستای آشکارسازی انجام شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال برای ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان عملیات نگهداری و روکش از محل منابع ملی و استانی برنامه‌ریزی شده‌ بود که این برنامه تاکنون در ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان عملیاتی شده‌ است.

«شکری» از آماده‌سازی تعداد زیادی «نیوجرسی‌» با ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه جهت نصب در محور ماکو – بازرگان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات چهار خطه کردن این محور در حال انجام است و به محض اتمام این عملیات نسبت به نصب نیوجرسی‌ها در راستای ایمن‌سازی جاده ماکو اقدام می‌شود.

سالانه نزدیک به ۵۰۰ نفر در جاده‌ها و معابر درون شهری آذربایجان‌غربی جان خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست می‌دهند و کاهش ۱۰ درصدی تلفات سوانح رانندگی به صورت سالانه در دستور کار همه نهادهای اثرگذار در این بخش است.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.