سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروزه ضریب امنیت آذربایجان‌غربی با وجود مرز طولانی ۹۶۷ کیلومتری و تنش و تشنج موجود در کشورهای همسایه در کشور بی نظیر است.

وی اضافه کرد: امنیت مرزهای آذربایجان غربی حاصل تلاش‌های نیروهای امنیتی، مرزداران، بسیج، سپاه، ارتش و ساکنان نقاط مرزی این استان است. 

وی اظهار داشت: همانگونه که رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای نظام اسلامی و حفظ آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) از جان خود گذشتند، مرزداران ما نیز با تمام توان خود از مرزهای کشور حفظ و حراست می‌کنند. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه گروهک‌ها و وابستگان آنها در حد و اندازه دشمنی با کشور مقتدر و  قدرتمندی چون ایران اسلامی نیستند، گفت: گروه‌های ضدانقلاب که تامین مالی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می شود و از لحاظ راهبردی و تدوین برنامه‌ها وابسته به آمریکا هستند، در برابر امنیت، قدرت و عظمت کشورمان نمودی ندارند.

همزمان با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در اشنویه ۱۲ واحد مسکونی احداثی برای نیازمندان نیز در روستای «بیمضرته» این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز با ترکیه، عراق و نخجوان دارد.

۹۸۷۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.