به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عیسی برادری روز یکشنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی تکاب با گرامیداشت آغاز هفته دفاع‌مقدس افزود: ایستادگی و مقاومت ملت‌ ایران در دوران دفاع‌مقدس در مقابل دشمن بعثی و استکبار جهانی به الگویی پایدار برای مبارزه در مناطق‌مختلف دنیا تبدیل شده‌است.
وی اظهار داشت: این اقتدار نیروهای‌ مسلح و ایستادگی و مقاومت ملت‌ ایران باعث شده تا دشمنان اسلام به قدرت و توان نظام جمهوری‌ اسلامی‌ ایران اذعان کنند.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ملت ایران در بخش‌های مختلف حاصل ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان جهان است ادامه داد: در دوران دفاع‌ مقدس پیام ایستادگی و اقتدار ملت‌ ایران به گوش جهانیان رسید و هم‌اینک دشمنان‌ نظام قادر به تجاوز به یک وجب از خاک میهن‌ اسلامی ما نیستند.
حجت‌الاسلام برادری افزود: راهپیمایی ده‌ها میلیون نفری عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در اربعین، پیام‌آور عزت اسلام و مسلمانان و خاری در چشم‌ دشمنان است.
وی بیان کرد: دشمنان‌ اسلام از نام و مکتب امام حسین (ع) و رهروان راستین اهل‌ بیت (ع) همواره در هراس هستند.
حجت‌الاسلام برادری اظهار داشت: جنگ امروز ملت‌ ایران با استکبار جهانی، جنگ اراده‌هاست و جوانان ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری، راه شهدای دوران دفاع مقدس را با اقتدار و انسجام بیشتر ادامه می‌دهند.
۳۱ شهریور تا ششم مهرماه هرسال به مناسبت سالروز حمله رژیم بعث عراق علیه ایران‌ اسلامی و آغاز هشت سال جنگ‌ تحمیلی به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده‌است.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع‌ شده و در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۵۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم‌ کرده‌است.
۷۵۱۴/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.