امیر رضاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فوتبالیست نوجوان از بین یکهزار و ۵۰۰ نفر شرکت کننده در انتخابات نهایی لالیگا در ایران زیر نظر مربیان اسپانیایی و ایرانی توانست تمامی تست‌ها که ۶ مرحله بود را با موفقیت پشت سرگذاشته و جزو ۱۶ بازیکن برتر انتخاب شود.

وی گفت: وی پس از کسب این موفقیت در اردوی ۱۵ روزه تیم منتخب لالیگای ایران که در شهرهای «بارسلون» و «مادرید» اسپانیا برگزار شد حضور پیدا کرد

وی اضافه کرد: در این اردو گلچینی از نوجوانان مستعد ۱۱ تا ۱۳ ساله استان‌های مختلف کشور در ترکیب این تیم قرار داشتند و این بازیکنان طی اردوی شش‌گانه و کمپ «لالیگا» زیر نظر مربیان لالیگا تمرین کرده و توسط این مربیان انتخاب شده بودند.

وی ادامه داد: منتخب لالیگای ایران در این اردو سه بازی دوستانه نیز با تیم‌های نوجوانان «خیرونا»، «اتلئیکومادرید» و «لگانس» برگزار کردند که در هر سه بازی این نوجوان میاندوآبی در ترکیب ثابت حضور داشت.

رضاپور گفت: در حاشیه این اردو اعضای تیم از شهرهای بارسلون و مادرید و ورزشگاه‌های «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو»، «واندا متروپولیتانو» و مقر لالیگا نیز بازدید کرده و با سفیر لالیگا ملاقات و بازی تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» را نیز از نزدیک مشاهده کردند.

وی افزود: در پایان این دوره نیز به بازیکنان منتخب گواهی ویژه حضور و قبولی در این دوره ارایه شده‌است.

وی بیان کرد:این فوتبالیست شایسته روز گذشته با استقبال پرشور مردم و ورزش‌دوستان به زادگاه خود شهر چهاربرج میاندوآب بازگشت. 
امیررضا بوداقی متولد سال ‌۱۳۸۴ شهر چهاربرج میاندوآب است و به مدت ۱۰ سال زیرنظر پدرش در رشته فوتبال تمرین و فعالیت کرده است.
کمپ‌های استعدادیابی «ایرانسل- لالیگا» پیرو تفاهم‌نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا (لالیگا) و با هدف دسترسی مشترکان یکی از اپراتورهای همراه به محتوای ویدیویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان برگزار شده‌است.
۹۸۷۱/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.