وحید بیاتلو روز شنبه پس از برد شیرین تیمش مقابل قشقایی شیراز و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ۹۰ به حمایت مسئولان و خبرنگاران نیاز دارد و در مقایسه با رشته‌های ورزشی دیگر مظلوم واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه تیمش در فصل گذشته و امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، از حامیان تیم ۹۰ قدردانی کرد و اظهار داشت: بازی سختی برابر تیم سختکوش قشقایی انجام دادیم و خوشحالیم در مقابل این تیم سه امتیاز را کسب کردیم.

وی با اشاره به تاثیر وضعیت جوی بر جریان بازی، گفت: بادی که در طول بازی در حال وزیدن بود، ۲ تیم را به دردسر انداخت با این حال توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم و برابر تیم حریف پیروز شویم.

سرمربی تیم ۹۰ ارومیه ادامه داد: یکی از مشکلات تیم از دست دادن موقعیت‌هاست، با این حال با توجه به وضعیت تیم در مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای باقی ماندن در جمع مدعیان انجام خواهیم داد.

تیم ۹۰ ارومیه در پایان هفته ششم با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ بازی در رده چهارم قرار دارد و هفته آینده میهمان تیم داماش گیلان خواهد بود؛ این تیم همواره مورد حمایت مسوولان بوده است.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.