به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه در دیدار با رییس، مسوول نهاد رهبری و معاونان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی افزود: در صورتی که نهاد آموزش و پرورش به‌درستی بتواند وظیفه تعلیم و تربیت را به انجام برساند، جامعه شاهد پیشرفت و تعالی خواهد بود.

وی اضافه کرد: آموزش و ارتقا معلمان اثر مستقیم و مثبتی در تربیت شاگردان و فرزندان جامعه دارد که دانشگاه فرهنگیان نباید از این رسالت خود غافل شود.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان با تربیت نیروهایی دلسوز، متعهد و با تقوا می‌تواند بسیاری از موانع پیشرفت و توسعه در کشور را رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه دفاع ملی به اهمیت آموزش‌های دفاعی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که موفقیت در عرصه دفاعی سبب اقتدار ملی در برابر استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به تدبیر و اشرافیت مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها، افزود: وجود رهبر معظم انقلاب انگیزه بخش و راهنمای مسیر حرکتی مسوولان کشوری و نظامی است.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی بر توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به خوبی واقف هستند، گفت: رزمندگان اسلام با تبعیت از آموزه‌های مکتب حسینی پیروز میادین مختلف بودند و خواهند بود.

به گزارش ایرنا نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس به صورت متوالی در خطبه‌های نمازجمعه چند هفته گذشته بر اهمیت رسالت آموزش و پرورش تاکید کرده است.

3214

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.