به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در قسمت پسران بعد از ۳ روز رقابت در ارومیه به پایان رسید.

در این مسابقات و در مجموع تیمی، تیم تهران با ۳ مدال طلا و ۲ برنز و کسب ۲۳۲ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، اردبیل با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۱۶۰ امتیاز دوم شد و آذربایجان‌غربی با ۲ نقره و یک برنز و ۱۵۶ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

مسابقات انفرادی

در اسلحه فلوره، ۳۸ شمشیرباز به رقابت پرداختند که بعد از ۱۳۱ مسابقه، علی امینی از اصفهان مدال طلا را کسب کرد، هادی رضوی‌نیا از آذربایجان‌غربی به مدال نقره رسید و صدرا جهانی از آذربایجان‌شرقی و ماهان میرزایی امجد از تهران بطور مشترک به مدال برنز دست یافتند.
در اسلحه اپه، بعد از ۲۲۴ مسابقه بین ۶۱ شمشیرباز، محمد رضایی‌طادی از اصفهان به مدال طلا دست یافت، احمدرضا کنعانی از اردبیل به مدال نقره رسید و مدال برنز مشترک به مازیار جعفری از آذربایجان‌غربی و محمد عارف دانشمند از خراسان جنوبی رسید.
و در اسلحه سابر، رقابت بین ۵۳ شمشیرباز با ۱۹۱ دیدار انجام شد که امیرحسین شاکر از تهران مدال طلا و میثم لاهوت از اردبیل مدال نقره را کسب کردند و عرفان شکوهی از مازندران و شهریار گلزارفرد از یزد مشترکا مدال برنز را از آن خود کردند.

مسابقات تیمی

مسابقات اسلحه سابر با رقابت ۱۳ تیم جریان داشت که تهران به مقام اول رسید، مازندران مدال نقره را کسب کرد و عنوان سوم مشترک به اردبیل و یزد رسید.
در اسلحه اپه و بعد از مسابقه بین ۱۴ تیم، اردبیل مدال طلا و آذربایجان‌غربی مدال نقره را کسب کردند و خراسان جنوبی و تهران به مقام مشترک سوم دست یافتند.
و در اسلحه فلوره، تیم تهران در بین ۱۰ تیم به عنوان نخست دست یافت، اصفهان دوم شد و آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی بطور مشترک سوم شدند.

مجموع تیمی

در مجموع امتیازی بخش پسران، تیم تهران با ۲۳۲ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد، اردبیل با ۱۶۰ امتیاز دوم شد و آذربایجان‌غربی با ۱۵۶ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.
اصفهان، یزد، مازندران، خراسان رضوی، البرز، خراسان جنوبی و آذربایجان‌شرقی بترتیب چهارم تا دهم شدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1260588
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.